FAQ - ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 9.00 πμ μέχρι 5.00 μμ για όλη την Ελλάδα.
ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ / ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ
Δώστε την παραγγελία σας μέχρι τις 17:00 Δευτέρα με Παρασκευή. H SystemTec EΠΕ αποστέλλει την παραγγελία σας άμεσα, εφόσον τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει είναι διαθέσιμα, μέσω courier με επιπλέον χρέωση σας. Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς.
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
-Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
- Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα διεθνών προμηθευτών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
- Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις
- Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας
- Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
ΠΛΗΡΩΜΕΣ
ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Για παραγγελίες άνω των 200 Ευρώ οι παραδόσεις θα γίνονται δωρεάν. Διαφορετικά το κόστος αποστολής επιβαρύνει τον αγοραστή.
ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ
Το ηλεκτρονικό κατάστημα της SystemTec ΕΠΕ δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-128 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη GoDaddy Inc.) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών στις περισσότερες από τις 500 μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου.
Για τις αγορές με την πιστωτική σας κάρτα ακολουθήσετε τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Θα σας ζητηθεί να συμπληρώστε τη φόρμα παραγγελίας και τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής σας κάρτας. Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο.
Για τις αγορές με την πιστωτική σας κάρτα ακολουθήσετε τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Θα σας ζητηθεί να συμπληρώστε τη φόρμα παραγγελίας και τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής σας κάρτας. Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο.
ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ αντικαταβολη
Πληρώστε τον υπάλληλο της εταιρείας μας, με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει για όλη την Ελλάδα. Για ειδικές παραγγελίες ή/και παραγγελίες προιόντων τα οποία δεν είναι διαθέσιμα άμεσα, προαπαιτείται η καταβολή ενός ποσού της τάξης του 50% του συνολικού κόστους προ ΦΠΑ.
πληρωμη στο καταστημα
Κάντε την παραγγελία σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και εξοφλήστε και παραλάβετε τα προϊόντα σας την επόμενη μέρα από το κατάστημα της SystemTec ΕΠΕ.
καταθεση σε τραπεζικο λογαριασμο
Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε και στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με fax στο 210-2409616. Με την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, σας αποστέλλουμε την παραγγελία σας.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΙΜΗΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
Οι φωτογραφίες των προϊόντων ενδέχεται να είναι ενδεικτικές. Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 24% και μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση. Οι τιμές ισχύουν για αγορές μόνο μέσα από το site και όχι για τηλεφωνικές παραγγελίες ή στο κατάστημα μας.
Σε κάθε περίπτωση αν και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή αναγραφή των στοιχειών και των τιμών που παραθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο εμφάνισης τυπογραφικών ή τεχνικών λαθών σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων. Για το λόγο αυτό σάς συνιστούμε πριν από κάθε πληρωμή και την ολοκλήρωση της παραγγελία σας να επικοινωνείτε για επιβεβαίωση της τιμής αυτής με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2102445378 ή ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου.
Όπως γνωρίζετε οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου έχουν πολύ πιο απλές διαδικασίες εκτέλεσης των παραγγελιών σας με αποτέλεσμα το κόστος να είναι μικρότερο και η διαφορά να μετακυλά προς εσάς τον τελικό καταναλωτή.
Σε κάθε περίπτωση καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να σας προσφέρουμε τις καλύτερες δυνατές τιμές.
Σε καμία περίπτωση, ούτε και κατ' εξαίρεση, δεν έχετε την δυνατότητα να απαιτήσετε από μεταπωλητές μας την ειδική τιμή στο ίντερνετ, η οποία ισχύει αποκλειστικά και μόνον για αγορές μέσω ίντερνετ από το δικτυακό μας κατάστημα
Σε κάθε περίπτωση αν και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή αναγραφή των στοιχειών και των τιμών που παραθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο εμφάνισης τυπογραφικών ή τεχνικών λαθών σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων. Για το λόγο αυτό σάς συνιστούμε πριν από κάθε πληρωμή και την ολοκλήρωση της παραγγελία σας να επικοινωνείτε για επιβεβαίωση της τιμής αυτής με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2102445378 ή ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου.
Όπως γνωρίζετε οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου έχουν πολύ πιο απλές διαδικασίες εκτέλεσης των παραγγελιών σας με αποτέλεσμα το κόστος να είναι μικρότερο και η διαφορά να μετακυλά προς εσάς τον τελικό καταναλωτή.
Σε κάθε περίπτωση καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να σας προσφέρουμε τις καλύτερες δυνατές τιμές.
Σε καμία περίπτωση, ούτε και κατ' εξαίρεση, δεν έχετε την δυνατότητα να απαιτήσετε από μεταπωλητές μας την ειδική τιμή στο ίντερνετ, η οποία ισχύει αποκλειστικά και μόνον για αγορές μέσω ίντερνετ από το δικτυακό μας κατάστημα
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ / ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ
επιστροφεσ / ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της SystemTec ΕΠΕ πουλήθηκαν ή παραδόθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λανθασμένη λήψη ή αποστολή παραγγελίας, λανθασμένη τιμολόγηση ή κατεστραμμένα προιόντα κατά την διάρκεια της μεταφοράς) και β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πραγματικό τεχνικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) μη επισκευάσιμο, και το οποίο εμπίπτει στους όρους εγγύησης καλής λειτουργίας του προϊόντος. Σε περιπτώσεις προιόντων που απαιτείται οποιασδήποτε μορφής εγκατάσταση ή τοποθέτηση από μεριάς του πελάτη, η SystemTec EΠΕ διατηρεί το δικαίωμα απόρριψης της αντικατάστασης ακόμη και για λόγους εγγύησης, ειδικά εαν διαπιστωθεί ότι η εργασία εγκατάστασης/τοποθέτησης δεν έχει γίνει σύμφωνα με τις οδηγίες-υποδείξεις του κατασκευαστή του προιόντος. Για όσα προιόντα απαιτείται ηλεκτρολογική εγκατάσταση συνίσταται η δοκιμή τους πριν την τοποθέτηση τους. Επίσης συνίσταται η επικοινωνία με το Τεχνικό Τμήμα της System Tec ΕΠΕ πρίν την εγκατάσταση εμπορευμάτων για παροχή συμβουλευτικών ή άλλων τεχνικών επεξηγήσεων- οδηγιών-συμβουλών στο τηλέφωνο 210-2445378.
Το ανώτατο χρονικό περιθώριο παραλαβής από την System Tec ΕΠΕ των προς επιστροφή-αντικατάσταση λανθασμένων προϊόντων ή καινουργών προϊόντων κακής και ελαττωματικής ποιότητας κατά την παράδοση είναι δέκα (10) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία πώλησης. Προκειμένου να γίνει αποδεκτό το προϊόν προς επιστροφή-αντικατάσταση θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραδόθηκε στον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές και εντός της πρωτότυπης συσκευασίας του και να περιλαμβάνει όλα τα συνοδευτικά έγγραφα του (π.χ. Πρωτότυπο Δελτίο Αποστολής - Τιμολόγιο ή Πρωτότυπη Απόδειξη Λιανικής Πώλησης, Οδηγίες Χρήσης κ.ο.κ). Σε κάθε περίπτωση για να είναι εφικτή επιστροφή εμπορεύματος θα πρέπει :
Τα έξοδα αποστολής των προς επιστροφή προιόντων βαραίνουν αποκλειστικά τον αγοραστή.
Σε περίπτωση που δεν επιστραφεί το εμπόρευμα εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αποδοχής της αντικατάστασης του από την SystemTec ΕΠΕ, είτε αφορά λανθασμένο προϊόν ή καινουργές προϊόν κακής και ελαττωματικής ποιότητας κατά την παράδοση ή προιόν που με τεχνικό ελάττωμα που εμπίπτει στους όρους της εγγύησης, η System Tec ΕΠΕ δεν θα αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
Το ανώτατο χρονικό περιθώριο παραλαβής από την System Tec ΕΠΕ των προς επιστροφή-αντικατάσταση λανθασμένων προϊόντων ή καινουργών προϊόντων κακής και ελαττωματικής ποιότητας κατά την παράδοση είναι δέκα (10) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία πώλησης. Προκειμένου να γίνει αποδεκτό το προϊόν προς επιστροφή-αντικατάσταση θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραδόθηκε στον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές και εντός της πρωτότυπης συσκευασίας του και να περιλαμβάνει όλα τα συνοδευτικά έγγραφα του (π.χ. Πρωτότυπο Δελτίο Αποστολής - Τιμολόγιο ή Πρωτότυπη Απόδειξη Λιανικής Πώλησης, Οδηγίες Χρήσης κ.ο.κ). Σε κάθε περίπτωση για να είναι εφικτή επιστροφή εμπορεύματος θα πρέπει :
- να περιλαμβάνει όλα τα συνοδευτικά έγγραφα του (π.χ. Πρωτότυπο Δελτίο Αποστολής - Τιμολόγιο ή Πρωτότυπη Απόδειξη Λιανικής Πώλησης, Οδηγίες Χρήσης κ.ο.κ)
- να επικοινωνήσετε με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα στο τηλέφωνο 210-2445378, εντός τριών (3) ημερολογιακών ημερών το αργότερο από την παραλαβή των λανθασμένων - ελαττωματικών εμπορευμάτων ή από την διαπίστωση του μη επισκευάσιμου πραγματικού τεχνικού ελαττώματος που εμπίπτει στους όρους της Εγγύησης καλής λειτουργίας του προιόντος, ώστε να αναφέρετε το πρόβλημα και να συμφωνηθεί με την System Tec ΕΠΕ η επισκευή ή η αντικατάσταση του με βάση τους προαναφερθέντες όρους-προυποθέσεις
Τα έξοδα αποστολής των προς επιστροφή προιόντων βαραίνουν αποκλειστικά τον αγοραστή.
Σε περίπτωση που δεν επιστραφεί το εμπόρευμα εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αποδοχής της αντικατάστασης του από την SystemTec ΕΠΕ, είτε αφορά λανθασμένο προϊόν ή καινουργές προϊόν κακής και ελαττωματικής ποιότητας κατά την παράδοση ή προιόν που με τεχνικό ελάττωμα που εμπίπτει στους όρους της εγγύησης, η System Tec ΕΠΕ δεν θα αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας χωρίς επιβάρυνση αρκεί να μην έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από την έδρα ή τους προμηθευτές μας.